До робіт з SEO-оптимізації (пошукового просування) відносять:
аналіз алгоритмів ранжирування пошукових систем, для виявлення ключових факторів ранжирування, відстеження нововведень пошуковиків; ми розповімо більш детально, про продвижение сайтов в интернете.
аналіз поточного попиту( статистики пошукових запитів, заходів на сайти в тематиці);
складання списку просуваються запитів (семантичного ядра);
роботи по поліпшенню самого сайту (внутрішня оптимізація);
роботи по збільшенню цитування сайту і числу його згадок в мережі (зовнішня оптимізація);
роботи з аналізу поведінки користувачів на сайті і на сторінках результатів видачі (поліпшення поведінкових факторів);
відстеження результатів (позиції за цільовими запитами, трафіку) і внесення коригувань в поточну схему роботи. В якості відстеження результатів по просуванню і оптимізації сайту використовуються дві ключові метрики-позиції сайту за цільовими запитами (видимість) і пошуковий трафік за комерційними запитами (додатково обчислюють CPC — вартість залучення 1 цільового відвідувача по каналу).