Чотири поради по правильному дрес-коду

Не всі люди можуть розуміти, яким саме «повсякденно-діловий» дрес-код може бути. Ось деяка допомога по правильному поводженню з одягом на роботі.
Багато фірм, які проводять політику по дрес-коду, діляться на два табори — вельми невизначені або занадто конкретні. Взяти, приміром, швейцарську фірму UBS. Компанія потрапила на заголовки в 2010 році зі своєю 44-сторінкової політикою по дрес-коду. Серед її положень:
— ніяких яскравих шкарпеток
— ніяких показних ювелірних виробів
— краватки повинні відповідати кістковій структурі осіб службовців чоловічої статі.

«Виглядає трохи божевільним, на так? Але як саме компанія повинна розповідати людям, як слід одягатися? І як компанія повинна обробляти питання по дрес-коду?»
Ось невеликий список порад по дрес-коду, які цілком підійдуть для більшості організацій:
Перегляньте політику дрес-коду прямо зараз. Чому зараз? Якщо ви будете чекати, поки хто-небудь не порушує політику, ви зробите ситуацію особисто. Вам слід встановити, що саме буде представляти із себе повсякденно-діловий одяг — як для чоловіків, так і для жінок. Не бійтеся встановлювати конкретні деталі. Такі речі, як «без видимого розщеплення» або «ніяких вузьких брюк», цілком нормально рекомендуються. Важливо скласти баланс — вам не потрібно ціле досьє, але ви також не потрібні співробітники, інтерпретують невизначені керівні принципи так, як вони вважають за потрібне.

Виділяйте тільки порушників — або всіх. У вас є два варіанти при поводженні з порушеннями по дрес-код. Перший — поговорити з порушниками. Деякі HR-фахівці знаходять подібну ситуацію делікатною. Але HR виділяють людей весь час. І порушення дрес-код не відрізняється від інших подібних ситуацій. Якщо це вам не підходить, то просто спілкуйтеся з усіма — і не тільки з жінками. Виділення співробітників тільки однієї статі не звучить як хороша або справедлива ідея.

Дотримуйтесь політиці. Якщо ви ввічливо нагадайте всім вашим співробітникам про вашому дрес-коду, і у вас як і раніше залишаться проблеми з одним або двома співробітниками, немає необхідності діставати всім про це. Якщо ви не виділили ще цих людей, зробіть це на даному етапі.
Допомагайте при необхідності. Деякі люди насправді насилу здатні вирішити, що підходить, а що не підходить для носіння на роботу, і їх рішення в одязі не приймаються для того, щоб викликати метушню. Індивідуалізоване керівництво від знає, тактовного і обережного джерела може вітатися і високо цінуватися. Ще багато цікавого, а також поиск вакансий в москве, можна подивитись на саті https://www.vswork.ru.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here