Chrome є найпопулярнішим браузером в світі, тому компанія Google змушена постійно працювати над його поліпшенням, щоб утримувати позицію лідера. Нещодавно вийшла стабільна збірка Chrome 56, ускорившая перезавантаження сторінок на 28%, але це, як виявилося, далеко не єдине поліпшення. В офіційному блозі пошукового гіганта з’явилася замітка про те, що за останні кілька місяців було реалізовано чимало покращень в галузі продуктивності для підвищення швидкості рендеринга. Завдяки цим змінам нинішня версія Chrome «по-розумному» пропускає надлишкові завдання, вибирає алгоритми оптимального рендеринга і краще використовують системне обладнання. Все це дозволяє сайтам не тільки завантажуватися швидше, але і працювати більш плавно.

Команда розробників Chrome прагне оптимізувати рендеринг браузера таким чином, щоб кожен веб-сайт відображався зі швидкістю 60 кадрів в секунду. Чим менше часу використовується для візуалізації кожного кадру, тим більше часу у розробників є на запуск скриптів і завантаження контенту. Багато з недавніх поліпшень продуктивності були спрямовані саме на зниження навантаження в кожному кадрі, що в підсумку дозволяє швидше завантажувати веб-сторінки.

Коли Chrome готується до завантаження веб-сайту, він повинен визначити, які елементи на сторінці повинні бути перемальовані, а які можуть бути скопійовані з кешу попереднього кадру. Для того, щоб спростити цю задачу, браузер відстежує команди, згенеровані для кожного елемента і може визначити точні області, які повинні бути перемальовані. У підсумку це дозволяє на 35% скоротити час, необхідне, щоб відобразити новий кадр на екрані пристрою.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here